sobota, 6 listopada 2010

Wybory samorządowe Kraków - a co po wyborach? cz. 1

Wybory samorządowe Kraków 2010 - a co po wyborach? Znajdziecie tu odpowiedzi dotyczące priorytetów 1 i 2.
Na osiedlu Złotego Wieku, gdzie się wychowałam, jest tylko jedno przedszkole! Tak jest na sąsiednim, Bohaterów Września, i większości pozostałych w Nowej Hucie i całym Krakowie. Na całą dzielnicę są tylko trzy publiczne żłobki! Na tysiące dzieci... To dramatyczna sytuacja.
Ze względu na mój profil działania, kwestia nowych, publicznych, zatem niedrogich przedszkoli (bądź przystosowania do tego istniejących pomieszczeń) - jest dla mnie priorytetowa.

Inwestycja na budowę nowego przedszkola jest naprawdę niewielka w porównaniu z... budową kładki... Wszyscy się bardzo cieszymy, że w Krakowie powstaje coś nowego, ja również. Jednak zapominamy jakim kosztem. Wybaczcie mi moje zdenerwowanie, ale nowe inwestycje za nasze pieniądze, które mają na celu jedynie dodać splendoru urzędnikom czy prezydentowi, to chyba nie jest strzał w dziesiątkę, gdy innych potrzeb jest tak wiele, a Kraków ma wciąż za mało pieniędzy...

Zmieńmy to - nie ma spraw ważniejszych, bo kiedy jesteście spokojni o dziecko i opiekę nad nim, możecie spokojnie pracować - dzięki czemu możecie podnosić swój standard życia.

Jeśli Ty i Twój mąż zagłosujecie na mnie, będziemy mogli zaradzić tej sytuacji.Barbara Joanna Dziobek, Okręg 6: Lista 16, miejsce 11.

Ps. Czy kandydaci na radnych (Kraków 2010) wiedzą, jak się zabrać za tą sprawę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz