wtorek, 2 listopada 2010

O mnie - dlaczego wybory samorządowe? - Kraków 2010

Nie będę opisywała tutaj całego dotychczasowego życia, zanudzała Was informacjami na temat ukończonego przedszkola - Bohaterów Września! ;) - szkół i wszystkich kursów, jakie zaliczyłam. W wielkim skrócie chcę donieść, co oprócz edukacji wydarzyło się w moim życiu i co sprawiło, że biorę udział w tej przygodzie, jaką są wybory samorządowe 2010 miasta Kraków. :)
Współpracowałam:
  • ze Stowarzyszeniem WIOSNA, jako lider podczas akcji Świąteczna Paczka;
  • z Festiwalem Rozwojowo-Rozrywkowym dla Kobiet PROGRESSteron: warsztaty rozwoju osobistego "Dom jest sercem życia" - siła skutecznej komunikacji w rodzinie oraz „Podróż w świat dziecka” – kuźnia bajki terapeutycznej;
  • z "Ogródkiem dla Matki i Dziecka" w Łagiewnikach:
    - wykłady i pogadanki na temat radzenia sobie z agresją, złością u dzieci i rodziców;
    - organizacja spotkań przyjaciół i miłośników dobrych porodów;
    - także spotkań z udziałem psychologa m.in. na temat adaptacji dziecka do przedszkola;
    - zorganizowanie i poprowadzenie cyklu bezpłatnych autorskich warsztatów dla rodziców pt. "Kiedy Mały lub Duży czuje złość”;
  • z innymi miejscami stworzonymi dla rodziców i dzieci w Krakowie i Warszawie.
Pomaganie ludziom to moja pasja, dlatego znajduję się w grupie ludzi, jakimi są kandydaci na radnych miasta Kraków 2010.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz