środa, 3 listopada 2010

Skąd pomysł na moją kampanię na wybory samorządowe 2010?

Nie wiem, czym kierują się inni kandydaci na radnych (Kraków) ale ja już dawno czułam, w jakim kierunku powinnam podążyć i to zaprowadziło mnie... na szkolenie EQAL pt.  "Wzmocnienie krajowej gospodarki społecznej (trzeciego sektora), a w szczególności usług na rzecz społeczności lokalnych, oraz poprawa jakości miejsc pracy." Gdzie jeszcze?
Do Stowarzyszenia Doradców Europejskich PLinEU na szkolenie:
"Praktyczne aspekty organizacji szkoleń skierowanych do osób przebywających na urlopach wychowawczych".
A także do Fundacji dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na szkolenia:
  •  Pozyskiwanie funduszy dla organizacji pozarządowych
  • Zarządzanie projektami
  • Prawo i finanse w organizacjach pozarządowych
  • PR w organizacji pozarządowej
 Tymczasem zaczęłam prowadzić warsztaty i  skorzystałam ze szkoleń na temat:
  • Praca z grupą
  • Praktyczne aspekty szkoleń
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi 
Wciąż podnoszę swoje kwalifikacje i mam nadzieję, że moja sylwetka w grupie: kandydaci na radnych - Kraków, wyda wam się odpowiednia do pełnienia tej funkcji i zagłosujecie na mnie w wyborach samorządowych 2010.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz